Skip to content

4 komentarze

  1. Kobieta w E-biznesie
    16 kwietnia 2014 @ 10:14

    w punkt!

    Reply

  2. Hafija
    17 lutego 2014 @ 08:53

    „Choć jestem bardzo zajęta w pracy, lubię gdy mi przeszkadzasz chętnie zrobię sobie przerwę na rozmowę z Tobą.” dodałabym „nie przeszkadza mi że tego nie rozumiesz i przeciągasz bo to tylko pięć minut” 🙂

    Reply

  3. Marcin Kosedowski
    4 lutego 2014 @ 16:40

    „Jestem Twoim stałym klientem od 4 lat – chętnie płacę 100% ceny” – to chyba jedyna rzecz, z którą bym się nie zgodził. Gdyby ktoś po 4 latach powiedział mi, że teraz mam to samo o X% taniej, pierwsze co bym pomyślał, to że przez te 4 lata ze mnie zdzierał.

    Reply

    • Elwira
      4 lutego 2014 @ 22:42

      Zgadzam się z Tobą – w takim przykładzie miałabym podobne odczucia.
      Pisząc ten punkt miałam w zasadzie kilka sytuacji na myśli: pierwsza to podejście operatorów komórkowych, gdzie nowy klient jest zazwyczaj traktowany lepiej; drugą myślą przewodnią było miłe podejście niektórych marek/sieci/firm, gdzie doceniają swoich stałych klientów np. poprzez nadanie stałego rabatu na swoje produkty/usługi. Bywa, że to raptem 5%, ale gest pozostawia pozytyw w głowie.

      Reply

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *